01 | Ceník | Surfschool/Surfcamp/Surfhouse

• 5 surfových lekcí
  • 5 transportů na pláže
  • 5 ovocných občerstvení na pláži
  • půjčení surfu a neoprenu
  • fotoshooting
  • úrazové pojištění po celou dobu surfových lekcí
320€/osoba

děti do 9 let ubytování zdarma (na jednoho dospělého jedno dítě zdarma)

děti od 9 let do 14 let sleva na ubytování 50 %

1 osoba / zpáteční letenka 8900Czk / 330 €

Půjčovna

surf

1 den 10 €
7 dní 50 €
10 dní 60 €
14 dní        ... 5€ den ...
70 €

neopren

1 den 5 €
7 dní 25 €
10 dní 30 €
14 dní 35 €

Není něco jasné? Ptejte se:

02 | Letenky | zařídíme

Otevřít

Na ostrov Fuerteventura se dopravíte letecky. Budete-li chtít, zařídíme Vám letenky u společnosti Canariatravel.

Nejkratší a asi nejpohodlnější cesta je z Prahy Letiště Václava Havla, pravidelným letem, který odlétá každý čtvrtek a od 9.4.2017 i v neděli. Napište nám a letenky hned objednáme.

osoba/ zpáteční letenka 8900Czk / 330€

Chcete-li najít levné letenky a výhodné nabídky, doporučujeme:

www.airberlin.com

03 | Reference | Naši surfaři

Jaroslava Maštalířová alias Jarush

SURF-FAMILY

Zdar Na začátku října jsme strávily 14 dní dovolené s celou rodinou na Fuertě . Dlouho jsme se rozhodovali kam v říjnu vyrazit surfovat. Nakonec jsme se rozhodli letět na Fuerteventuru . V tomto období, když se v doma začíná ochlazovat, na Fuertě panuje pěkné slunečné počasí, teplé moře a jsou tam nejlepší vlny. Bydleli jsme v SURFHOUSU , kousek od centra a pláže, přímo u obchodáku, bazén na zahradě, BBQ na terase. I když jsme měli s sebou dvě děti Jakub(3) a Matěj(1) surfovali jsme každý den. Nejlepší pro nás byl spot ve městě, pár minut od baráku, vlny střední velikosti, bar s bazénem přímo u pláže, pivo za 2 eura, po dvou pivech popcorn zdarma, aby děti nezlobily. Kdo si troufá na větší vlny musí vyrazit za město. Nejlepší předpověď na vlny je Pert a Katka provozovatelé SURFHOUSU, vždy dobře poradí, kde jsou vlny právě pro vás, dlouhé hledání na internetu spotů a vln je jen ztráta času. Nafotili nám i několik povedených fotek na vlnách. Rodiče i děti spokojeny, dík za vaše dobré služby.

Čus

Jarush

-----------------------------------------------------------

Lenka Jeřábková alias Jeřabinka

SURFtrip FUERTEVENTURA

Z čista jasna jsem na začátku října obdržela email s výzvou, ať si ještě prodloužím léto na Fuertěventuře, samozřejmě jak jinak, než že se surfem v ruce. Když jsem si zrekapitulovala, že jsem letos ještě neměla dovolenou, tak rozhodnutí bylo jednoznačné :) Během pouhých 4 hodin letu jsem zapomněla na deštivé počasí a nechala jsem své myšlenky splynout se sluncem, které se mi náhle odráželo v očích. Věděla jsem, že na Kanárských ostrovech je věčné léto, ale na skoro konci října jsem opravdu nečekala, že budu řešit, jestli mi „třicítka“ na namazání bude stačit…

V surfhousu jsem pobyla asi 3 minuty, které byly nezbytné k nasoukání do neoprénu a hurá rovnou do vln. Během prvních okamžiků ve vodě jsem si opět velice živě vybavila tu dřinu, o čem to vlastně surfovaní je… Za těch pár sekund svezení to ale stojí, proto je nás tolik bláznivých nadšenců, mezi které se už řadím i já :)

Když jsem se celá spokojená vrátila z prvních vln, vydala jsem se prozkoumat náš surfhouse. Čekalo na mě milé překvapení v podobě nádherného bazénu, soukromého grilu na terase, prostorné kuchyně a v neposlední řadě pohodlných kožených sedaček, které se staly mým věrným společníkem, když na mě padla únava… Také již na mě čekali moji nový spolubydlící: otřelá surfařka Olí a Zdenda, který si teprve vlny ošahával. Z poza rohu se na mě smála jejich nádherná 4 měsíční dcerka Natálka. Celá rodinka na Fuertě byla již 14 dní a se mnou je čekal jejich závěrečný týden, který by dovršil jejich 3 týdenní dovolenou. Hned první večer jsme se pečlivě seznámili jak mezi sebou, tak i s výborným fuerťáckým rumem, který obstojně nahradil mého oblíbeného Jegermeistera :)

Pláže jsou zde trochu jiné než v Hossegoru. Na našem nejoblíbenějsím místě tzv. Rock pointu, se jde do vody přes zkamenělou lávu, která je pro mě bez bot do vody skoro nepřekonatelná. Ale jak mě Kačka, manželka trenéra, ubezpečila - po čase prý „útesy změknou“ a člověk po nich běhá jak kamzík :) Námaha ale stojí za to, vlny jsou na Rock pointu něžné a přicházejí ve snadno čitelných řádcích. Pokud byste dostali chuť na něco většího, stačí si doplavat o kousek dále. Na Fuertě je tolik spotů, že si stačí vybrat dle obliby; můžete sufrovat na nekonečně dlouhé písečné pláži, či na útesech, kde musíte do vody „naskakovat“. Dále je tu nádherná pláž, která je obehnaná skalisky – vystřižené jako z romantického filmu :) Díky tomu, že jsou spoty v dosahu několika minut jízdy autem, tak jsme se mohli rozhodnout až na místě dle vln a naší nálady.

Ve vodě jsme si samozřejmě užili spoustu zábavy. Jednou se z nenápadně vypadající vlnky stal najednou tzv. panelák, ale Zdeněk to bral jako výzvu. Rychle si posteskl něco o tom, že je to asi přece jenom moc velký a vydal se zkusit sjet vlnu. Pro mne byl nezapomenutelný zážitek, když jsem se neočekávaně ocitla asi tři metry ve vzduchu… Sic jsem to posléze zapíchla a vyzkoušela jsem si fuerťáckou pračku na vlastní kůži, ale člověk se to musí prostě nějak naučit :) Když už jsme občas padali na mysli, byl tu Petr, který nás vždy dokázal povzbudit, či rozesmát svými kousky na prkně :) Po celodenní dřině večer přišlo na řadu grilování, kdy se o nás hostitelé v čele s Kačkou nádherně starali. Ještě dvě noci se mi zdálo o její specialitě: datle obalené kuřecím masem. Bydleli jsme kousek od centra Corraleja, proto jsme se také vydávali na noční toulky. Je zde spousta restaurací, barů i diskoték, myslím, že každý si zde může vybrat dle chuti.

Všichni jsme si naši dovolenou užili ještě víc, než jsme ve skrytu duše doufali, proto se nám opravdu nechtělo zpátky do pracovní reality a sychravého počasí… Zcela nepokrytě jsme záviděli našim hostitelům, že zůstávají na jednom z nejkrásnějších míst k sufrování, jakou právě ostrov Fuerteventura je.

Myslím, že se opět brzy uvidíme

Jeřabinka

------------------------------------------------------------

David Froněk

Nejlepší surfovačka !

Sedím na letišti na Fuertě, a vůbec se mi odsud nechce domů. Probíhá mi hlavou celej tejden, který utekl rychle jako voda.

Od první vyjížďky nás tahal po nejlepších spotech po celém ostrově. Stačí se rozhodnout jestli chcete velký vlny, rovnou vodu, nebo něco mezi. Mně se nejvíc líbil spot Punta Blanca, kde jsou velký táhlý vlny. Další supr pláž na surfing je hned kousek od bydlení.

O zábavu bábovek bylo taky postaráno. Raní joga, opalovačka na pláži nebo u bazénu a nakupování v centru Coralleja. Bydlelo se v surfhousu, se společnou kuchyní a obývákem. Je tam wifi zadarmo takže pohoda.

Největší pochvala za servis, co nám tady dělal. Vždycky přijel včas, poradil nejlepší krámy na jídlo, doporučil a odvezl na spoty plus nás fotil hi-tech zrcadlovkou. A jeden večer nám ještě libově ugriloval všechny spanělský dobroty (mušle, krevety, steaky..)

V zimě se sem určitě vrátim za skvělejma lidma, vlnama a větrem.